Oh!!! Encik Elaun

Salam semua..hmm encik elaun,.bila la agaknya awak nak masuk ni..aku dah pokai tahap gaban dah ni..cuti-cuti macam ni mane best takde duit..nak keluar dengan kawan-kawan pon jadi down..takkan la selalu nak mintak dengan mak ayah..hmm malu kot,.dah besar panjang tapi masih lagi merengek-rengek mintak duit dengan mak ayah..walau mak dan ayah tak pernah pon bersungut bagi duit..tapi bagi aku, aku tak leh selama-lamanya nak mengharapkan duit mereka..cukuplah mereka dah banyak berkorban untuk membesarkan aku ni..huhu..selagi boleh hidup berdikari selagi aku itu aku akan usahakan..yup!!..indeed..:)

Kata seorang kawan encik elaun akan masuk hari ni,.punyer lah bangun awal nak tahu perkembangan,.mane tahu kot2 betol,.boleh lah aku berjimba-jimba dengan kawan-kawan hari ni..acececece..haa!!! tengok niat pon tak betol..mane encik elaun nak masuk nye..(ok,betolkan niat dila..setting balik..hehe)...tapi last2 kuciwa sebab encik elaun tak masuk jua..last skali ambik bantal tido depan tv..huhu

Orang kate kalau aku tido sejibik macam ni..
aku tak tahu orang yang kate..hehe

P/S: Sabar itu penting..sabar tu kan separuh daripada iman..(^_^)



No comments:

Post a Comment