Kat kenduri kawen pun dapat buat reunion

Assalamualaikum semua..hmm, baru-baru ni aku dan kawan-kawan pergi ke majlis kenduri kakak kepada kawan aku yang sorang ni..iaitu kak ngah namanya..nak kenal yang mana satu, tudung pink yang die pakai tu..best pergi sana..satu boleh makan free dan satu lagi boleh jumpe dengan kawan-kawan yang lama tak jumpa..pantang je bersua muka macam-macam cerita keluar..topik hangat,.bila nak kawen???,.semua tuju kat aku..argh!!!!!!!!! kenapa mesti aku..kenapa??..huhu..alah standed la,.kang dah besar..hehe..jawapan aku simple je..tunggu la 2 tahun lagi tengok dengan sape..acecece confident giler aku jawab..In Shaa Allah..doakan untuk aku ye..wah!!! rindunya kat awak-awak semua..:)

Layan beberapa gambar yang berjaya di snap..hehe

Asma', Aku dan Azawani




Last minit kena gubah makanan pengantin..

Last-last lepas je pengantin makan terus serbu meja pengantin sebab lapar..
masing-masing muka tak tahu malu duduk kat tempat pengantin..hehe

Sempat lagi berposing sebelum balik..hehe

Emm!!!
P/S: Kawan-kawan walau kita jauh,.tapi kamu semua tetap aku ingat..:)


No comments:

Post a Comment