Salahkah aku???

Assalamualaikum w.b.t..hmm entry tak leh bla..saje je nak kasi gempak sikit..hmm aku tak tahu nak cerita kat sape,.jadi jalan penyelesaiannya ialah tulis kat blog..hehe

Hmm entah kenapa,.setiap kali aku on9 FB,dia mesti akan tegur aku..orang yang sama tegur tanpa jemu..aku nak layan dan tak nak layan serba salah..aku bimbang jika terus-terus membalas chat itu akan memberikannya harapan..harapan yang aku sebenarnya tak berapa pasti..aku tak nak dia mengharap pada aku,.aku tak minta pon untuk diminati..aku tak suka diminati sebab nanti segala pergerakan aku akan diperhatikan..aku tak suka dan tak berapa selesa..aku lebih suka kehidupan yang tenang dan normal tanpa sebarang hipokrit..tidak dilayan nanti dikatakan sombong,.kalau dilayan bimbang akan bagi harapan..entahlah,.aku pun kurang pasti dengan perasaan aku..huhu

P/S: Salahkah aku???

No comments:

Post a Comment