Aku diminati..haha


Perhh tajuk mengundang trefik yang tinggi i guess...hahaha. :P
Thanks to beloved readers who keep reading this blog till this day.
Tah pape blog nih.
*Kesah pulak aku... ;p


Ok berbalik pada entry aku yang tak berapa nak hot kat atas tu..nak ceritakan tentang satu malam ni tengah-tengah duk khusyuk on9 tetiba naik chat dari kak senior maktab aku..yang aku terkejut sebelum ni mana pernah duk chat bagai denga dia..ok layan

Kak Senior : La!! (wah, wah panggil la macam dah lame giler kenal walhal panggilan 'La' ni untuk yang rapat-rapat je,.ok pedulikan layan!!..hehe)

Aku : Ye kak gapo?

Kak Senior : Kak nak tanya direct terus ni malah nak kias-kias,.La dah berpunya ke dop lagi?ado ore suruh tanya,.kawan Kak ni..bose duk suruh tanyo.

Aku : ( Dengan muka terkejut ) hmm sapo kak?,.ore kenal ko dio?

Kak Senior : La tak kenal dengan dio,.dio tengok kat FB sero kene ko La pah suruh Kak tanyo..dio mintak no tepon La ni..pah La gano?

Aku : hmm sejujurnya memang takdop sapo-sapo lagi loni kak,.tapi ore mace tak sey pikir lagi pasal ni..tak tahu la kak,.huhu

Kak Senior : Ooo..takpo,.atas La blako tu..Kak jadi ore tengoh jah..hehe

P/S : Untuk awak,.maaf buat masa sekarang saya tak boleh lagi nak terima siapa-siapa dalam hidup saya..saya tak kisah jika suati hari nanti jodoh saya dengan awak,.saya terima..tapi buat masa sekarang bagi saya ruang untuk menghabiskan sisa hidup saya dengan cara ini dahulu..:)

MY FRIEND IS MY LIFE

No comments:

Post a Comment