Tea Beng Madu Osem

Assalamualaikum wbt dan selamat malam..Hi you all..Im back..hehe..setelah lama tak mengupdate blog..al-maklumlah bizi dengan kelas, praktikum, proposal, exam dan berbagai-bagai lagi..ok tak nak merapu panjang-panjang..berbalik pada tajuk entry di atas.

Haa!!! nak cerita sikit pasal TEA BENG MADU PAK MAT..siapa-siapa yang tak pernah pergi kat kedai ni aku syorkan boleh pergi sebab Tea Bemg Madu dia sangat Osem..dan rasa dia lemak-lemak manis madu dan susu cair gitu..bagi penggemar tea beng atau tea ais,.anda patut try..first time pergi, kawan yang bawa dan first try terus terpikat..sehinggakan pak cik, mak cik, kakak dan Pak Mat tu sendiri dah kenal dengan muka aku dek kerana selalu pi..haha..

Selain dari air tea beng yang femes ni, anda juga boleh rasa sup kepala ikan yang bagi aku rasanya sedap..ada juga jual nasi pagi yang terdapat aneka jenis lauk..ok guys ni bukan iklan berbayar oleh Pak Mat ok,.ni adalah ikhlas dari aku untuk mengatakan yang kedai ni ok..dari segi infrastruktur sangat ok sebab dekat kedai ni ada tempat mandi dan tandas yang selesa.

Haa!! Ni la Tea Beng Madu yang aku katakan tu
Osem kan..you should try it..:)

Sup Kepala Ikan

Balik dari sini anda boleh singgah di Pantai Kundur..berdekatan dengan warung Pak Mat ni.

Feeling-feeling like Nami Island..Katanya..:)

Biar gambar berbicara..:)

Ok itu saja untuk entry malam ni..salam..:)
P/S: Nervous tunggu perlawanan badminton malam ni..apa-apa pon Chaiyok!! Malaysiaku..:)






No comments:

Post a Comment