SAHABAT

Setiap orang mempunyai sahabat dan begitu juga aku (cewwah! Ayat permulaan tak boleh bla,. sama macam nak buat karangan time SPM dulu jep)..hehe..ye la, nak ceritakan disini bahawasanya semua orang ada sahabat..kalau ditanya kepada aku tentang apa nikmat-nikmat yang Allah bagi kepada kita,.dan jawapan aku salah satu nikmat yang Allah bagi ialah mempunyai SAHABAT sejati.

Alhamdulillah aku dikurniakan dengan ramai sahabat yang sejati..dan hari ini aku nak ceritakan tentang sahabat yang aku kenali dari masa kecil sampai sekarang..kenal dari sekolah rendah sampailah sekarang..nak kenal mereka,.jom scroll


Alhamdulillah ikatan yang dibina masih lagi utuh sampai sekarang walau masing-masing duk jauh, dan berlainan haluan tapi kami tetap bersama..susah sama-sama dan senang sama-sama,.gelak sama-sama dan nangis pun sama-sama..(^_^)


Mereka sangat memahami diri aku ni yang boleh dikatakan agak gila-gila la jugak kot,.eh! entah la, aku rasa aku ni ayu dan sopan je..siapa la yang bagi gelaran macam tu kat aku..( ayu dan sopan,.mohon jangan menipu Amyra Adylla..hahaha gelak jahat)..perangai je agak gila-gila tapi dalam hati ada taman kot..acecece..prinsip aku dalam berkawan ni, biar napok tolol di mata saem asal saem2 happy”.. Fuyyo! Quote2..boleh wat status kat FB ni..haha

Satu dah diambil orang,.tinggal 2 lagi..hehe



Mereka tegur jika ada salah, 
Mereka membantu jika dalam kesusahan, 
Mereka menolong jika dalam kepayahan, 
Kerana mereka adalah mereka,
Terima kasih sahabat.

Jadi saya sayang kamu semua..:)

P/S : Salah satu nikmat yang Allah swt bagi ialah mempunyai sahabat sejati..dan alhamdulillah aku telah memilikinya..:)

3 comments: