Entry khas untuk Cik Ija

Assalamualaikum dan selamat malam,.entry untuk kali ni khas untuk cik ija..cik ija ni ialah classmate aku,merangkap housemate, rumate,bedmate, makemate,story mate dan macam-macam mate lagi lah,.haha,.nama sebenar cik ija ialah noraniza bt salleh..ada orang panggil dia ija, nora, nija dan yang sama waktu dengannya..tapi aku lebih senang panggil dia dengan panggilan za,.mantap! dan padu! Hanya dengan sekali hentian glotis je..ok melalut! Dah,.haha

Nak kenal cik ija dengan lebih dekat,.ok jom scroll bawah


Haa ni lah dia cik ija yang aku nak ceritakan tu..cantik kan



Cik Puan Siti dengan Za,.makan2 sebelum cuti sem hari tu




za lagi,.dah nama entry khas untuk za kan 
memang gamba dia la banyak..hehe


Hampir 5 tahun aku kenal dia..banyak dugaan yang telah kami hadapi,.nasib kami lebih kurang sama Cuma jalan ceritanya yang berbeza..dugaan apa?? haa hanya kami je yang tahu..jeng! jeng! Jeng!..apa yang aku boleh ambil dari semangat za ialah tak mudah putus asa dan kuat semangat..za selalu bagi semangat kat aku..bilamana aku ada masalah dialah antara kawan, antara sahabat yang akan aku cari untuk mintak pendapat sebab aku tahu segala nasihat yang za akan berikan nanti takkan mengecewakan aku.


Dalam kelas dialah yang paling lembut, lemah gemalai..bagi aku la,.tapi sekali gelak,.hilang habis segala kelembutan tu..hehe..bab2 Running Man memang dia lah hantu,.tak makan pon takpe..(hamboi melampau sampai tak makan)..terima kasih za untuk semua yang telah kita lalui bersama..aku sayang mu,(kami bukan lesbian ok)..hehe..kaulah sahabatku dunia dan akhirat..Inshaa Allah.

P/S : Sahabat baik adalah salah satu anugerah dari Allah s.w.t..dan alhamdulillah,.aku bersyukur,sebab aku ada za..:)

3 comments: