It all about holidays

Assalamualaikum semua..tetiba2 malam ni tangan gatal plak nak update blog..al-maklumlah takde keje..hmm, cuti-cuti ni aku banyak menghabiskannya dengan maraton cerita korea..kalau orang lain duk sibuk bercuti sana sini tapi aku duk maraton cerita korea..haha,.nak kata minat sangat-sangat kat cerita korea ni takde la plak,.hanya sekadar mengikuti perkembangannya sahaja,.nak kata aku peminat tegar K'POP or so whatever yang seangkatan dengannya takde pon..hanya tahu sekadar gitu-gitu aja..tapi bila orang duk sebut cerita tu tahu la jugak,.hehe

First skali layan cerita Sassy Gurl Chun Yang.. best cerita ni..ianyanya mengisahkan tentang dunia pelajar di sekolah menengah yang mana mereka terpaksa berkahwin pada usia muda akibat perselisihan faham..maka, bermulalah konflik2 dan babak-babak drama yang lucu, sedih, geram dan sebagainya..kalau nak tahu dengan lebih lanjut, silalah tonton ye..:)




Ni adalah salah satu cerita yang best bagi aku,.lepas tu plak layan cerita 'The Musical', Snow Queen, Oh My Lady, dan beberapa cerita lain lagi..masing-masing cerita ada kelebihan tersendiri yang dapat menarik minat penonton untuk tengok..bagi aku, tengok cerita yang ada pelakon yang hensem2 dan cantek-cantek je,..eh!!! ada plak macam tu????,..Aishh!!! mane ada,..takde pom,.konsep aku kalau tengok moviee ni,.janji sedap sume layan,.sama la dengan makanan,.janji sedap sume makan,..haha

Sekarang ni, duk layan cerita Autmn in My Heart,.cerita ni dah lama sebenarnya,.tapi baru ni berpeluang nak tengok,..baru layan episod 3,.dah berjaya membuatkan aku nanges,..perghh!!! superb la..acecece,.hehe.

P/S: Don't Judge a Book By It's Cover..maknanya,jangan tengok sesuatu cerita tu hanya pada pelakon semata-mata ok,.apa yang baik ambil jadikan panduan, dan mana yang tak baik tu jadikan pengajaran..:)



No comments:

Post a Comment