Autumn In My Heart is Osem!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua..I'm back..ceh!! tetiba je cakap omputih..hahaOk berdasarkan pada tajuk entry diatas, hari ni aku nak bagitahu yang aku dah habis layan cerita Autumn In My Heart..aku tahu cerita ni memang cerita lama dah pon,.tapi baru kini berpeluang nak tengok,.al-maklumlah sebelum ni bizi memanjang,..acecece sibuk mengalahkan Perdana Menteri bunyinye..heheAutumn In My Heart memang superb la,..walau aku tahu sekarang ni rakyat Malaysia akan memboikot orang korea,cerita korea dan yang seangkatan dengannya dek kerana sikap refreenya semalam yang berat sebelah terhadap pasukan Harimau Malaya yang beraksi untuk Piala AFF Suzuki bagi 2012 di Thailand. Semua orang nampaknya tak berpuas hati dengan sikap refreenya tu..yup!!! aku pon,.nampak sangat kot,..huhu..tapi aku takde la begitu fanatik sampai nak memboikot dan memberontak ni..mungkin takde rezeki Malaysia untuk mempertahankan kejuaraan Piala AFF Suzuki yang lepas tu..Takpe Harimau Malaya,.terus maju ok..jangan mudah berputus asa..:)Autumn ni antara cerita korea paling sedih yang aku tengok,.dari episod pertama sampai akhir asyik nanges jep..serius tak tipu,.hehe..hero dan heroin meninggal..very very sad ending..tapi terbaik la..tak caya dan nak tahu kisahnya, haa..tengok sendiri..haha


P/S : Sob3...huhu


No comments:

Post a Comment