pengalaman yang mendewasakanku

Salam kepada semua...hari ni aku nak citer sikit pasal kisah cutiku yang di habiskan di SK Sri Permai yang terletak di Gua Musang...fuhh!!!!!! perjalanan kesana betul-betul adventure kot...perjalanan dari maktab dekat2 3jam pastu naik Trak plak lebih kurang dalam 2 jam lebih...sangat2 penat tapi enjoy kerana merasai sendiri pengalaman ke sana...pasni kalau aku dengar orang-orang bercerita sal Sekolah di pedalaman,..ok aku akan caye...hehe...

Bila aku berada disana barulah aku tahu tentang erti sebenar kehidupan...kehidupan yang betol-betol natural,..aku suke akan ini...hehe...dan satu lagi yang paling aku kagum ialah tentang kehidupan kanak-kanak disana...kecik-kecik lagi da tinggal kat asrama...basuh baju sendiri,basuh kasut sendiri,sume kerja diaorang buat sendiri...diaorang sangat-sangat berdikari,..ye la jika nak dibandingkan dengan aku mase kecik-kecik dulu sangat jauh berbeza dengan diaorang...


Snap-snap

kami baru bertolak


mase untuk bermain


cikgu-cikgu comel



cikgu Azim n cikgu Farah 
yang khusyuk mengajar



Anak-anak di SK Permai




hehe


sessi temubual bersama 
org asli Temiar



best maen sungai...


budak-budak pon da ikut 
trade mark aku...haha



murid-murid bersama 
cikgu-cikgu hensem

sesunguhhnya pengalaman itu banyak mendewasakan kita...jauh perjalanan luas pemandangan...
ok,..nampaknye stakat ni dulu lah ye,..jumpe lagi di next entry...




No comments:

Post a Comment