Hang Out Pantai Irama (>_<)

Assalamualaikum kepada semua para blogger dan kawan-kawanku semua,..entry aku kali ni adalah lebih kepada dedikasi untuk kawan-kawanku yang mane tak lame lagi aku dah akan bersara dari jawatanku sebagai PKK(Penolong Ketua Kumpulan) ni...dan hari sabtu datang lagi, ape yang ade pada hari sabtu?????,..haa mai nak citer,...

sebenarnya aku dan kawan-kawanku telah menghabiskan lebih kurang separuh hari kat Pantai Irama…dengan terlaksananya aktiviti ni maka aku kira tugasku sebagai PKK telah berakhir untuk selama-lamanya…sob!sob!sob!... eh sedih ke aku ni?????hmm sedih la jugak nak lepaskan jawatan PKK ni, coz bukan pe, semasa aku menjadi PKK ni banyak la jugak aku belajar terutamanya bagaimana untuk menjadi seorang insan yang lebih bertanggungjawab…huhuhu(bajet tacing la sangat)…hehe


Buat laili azimah awaluddin atau nama gelaran barunya (kuncup tapi berkumbang), terima kasih bebanyak kerna bersusah payah bersama-sama menjayakan aktiviti ni..Tak lupe gak buat farah,ct,za,ayen,shafik,jay n sume-sume kerna bersama-sama menjayakan aktiviti ni…tanpa kamu semua maka tidak berlakulah aktiviti ni,..cewwah berfalsampah ckit…hehe,..buat yang tak dapat datang tu,.takpe lenkali kite pergi lagi ok.

Pergi mane-mane tak sah kami semua tanpa gambar,..dah memang kuat bergambar agaknye kawan-kawan aku ni,..hamboi!!!! sedapnye aku mengata orang,..hehe,.selagi Kodak tak habis,selagi bateri masih ade, selagi itulah kami akan bergambar,..kalau gambar tak lebih dari 100 memang tak sah,haha...ade je gaya-gaya bebas yang di snap nye…hai!!!!tak tahu la,.kalau la kamera tu buleh bercakap mesti dia akan cakap dah-dah la korang duk bergambar boring da aku,asyik2 ambik gambar korang je,..x pun, Oh!!!! Tolang la,.gambar budak ni lagi,..hahaha…TAAAAAAPIIIII!!!!!!!!!! ADE KITE KESAH KAN????


Jom layan gambar yang sempat di Snap



kami yang baru nak bertolak...


Jay n shafik


santai!!!!


3 Dara Pingitan...hehe


suke-suke...


ayen yang sangat2 pemalu...


Syahadam selaku KK





sesi photoshoot

Maka dikesempatan ini saya selaku PKK yang bakal berpencen tak lama lagi,dengan ini memohon seribu kemaafan jika sekiranya selama memegang jawatan ini saya telah :.....
TERkasar bahasa,
terkasar bicara, 
termarah yang tak kena, 
tertanya yang tak tentu hala, 
tersasul yang tak sengaja, 
tercubit kat mana-mana, 
terpekik di telinga, 
terpinjam harta benda, 
termoody tak semena-mena, 
terumpat bila-bila,
terusik yang sengaja 
dan macam-macam TER!!!! Lagi yang ada,.

kerna sesunguhnya, saya juga insan biasa yang tidak lepas dari melakukan kesilapan..Maaf, jika sekiranya ada maklumat-maklumat kelas yang tidak berjaya untuk di sampaikan..MINTA AMPUN DUNIA AKHIRAT.
Terima kasih kepada anda semua kerana berjaya menjayakan program ini.

Ok lah ini saje untuk entry kali ni,.ape yang penting kite semua memang hebat,.sayang kalian semua...
wassalam...(>_<)










2 comments: