Zaman dulu-dulu

Korang Ingat lagi tak waktu zaman kesumakkan kita dulu...aku rindu la detik-detik indah kita dulu,..siyes x tipu..aku betol-betol rindu...zaman kita susah same-same dan senang pon same-same...sebab tu la aku suka sangat snap2 pic korang sume...nak gune time ni,.time aku rindu kat korang sume,...sob3...

Ingat lagi tak mase ni??????hehe

mase hari KOKO sedunia kat sekolah,..
kita kite lepak same-same..



kat kire mase keje kita 
lepak je tiap mase


tgok!!!! tangan sape ni????
cian kat aku,..

ingat lagi tak mase ni,..
kita cuci kelas same-same..

bersemangat POk Me n Shafik...haha

dan sesungguhnya aku merindui saat-saat ini,..Saat dimana jatuh bangunnya kita di dalam sebuah tempat yang bernama kelas...dan sekarang biarpun aku jauh dari korang semua tapi itu tak bermakna aku akan lupakan korang...walau ape pon yang terjadi korang sume tetap di hatiku,..
P/S: kita sume memang hebat,..rindu korang sume...(+___+)


No comments:

Post a Comment