Suka-Suka

Hallow sume,.rasenye da lame aku tak bukak belog n post da new entry,..well al maklum la kan buzy ckit skang nih,..(amboi buzy mengalahkan PM),..bese la kan,..hehe...minggu ni aku tak balik rumah,.so,cuti minggu ni dihabeskan kat maktab,..boring 2 ade gak la,..tapi duk nga kengkawan yang giler2 boring 2 tak la rase sangat,..

Cuti kat maktab banyak dihabeskan dengan tengok muviee...muviee yang tengah hot skang ni ialah Kak Limah Ghost Back Home,..2 dalam bahasa omputih n kalau dalam bahasa melayu nye Hantu Kak limah Balik Rumah...


cerita nih memang kelakar nak mmp!!!! nak2 watak usop...hahaha...yang menjadi femes dalam cerita ni ialah trade mark si usop 2,..tak leh bla...sume orang tiru die punyer trade mark yang ala2 nyah 2,...sehinggakan classmate aku pun tiru gak termasuk aku sekali la,..ntah pape2,..tapi agak kelakar,..hahaha


Haa nak tahu dengan lebih lanjut tentang citer ni,..jangan lupa saksikannya ok,..cewwah tolong promote ckit...hehe,..aku nak citer pun agak panjang jugak la,..so,nk best hampa tengok sendiri k,..k nk out dulu ni,.papai (>_<)







No comments:

Post a Comment